Garantievoorwaarden

Bij DTS staan wij achter de kwaliteit van onze producten en bieden wij een betrouwbare garantieprocedure. Hieronder vindt u alle informatie over uw rechten en hoe u een garantieclaim kunt indienen.

Herroepingsrecht en fabrieksgarantie

Na aankoop heeft u bij DTS het recht om uw product binnen 14 dagen te retourneren volgens ons herroepingsrecht. Na deze periode treedt de fabrieksgarantie in werking, welke een duur heeft van 2 jaar. Deze garantie dekt fabricagefouten en defecten die niet door onjuist gebruik zijn veroorzaakt.

Garantieclaim indienen

Indien uw product binnen de garantieperiode een defect vertoont, kunt u via deze pagina een garantieclaim indienen. Onderaan deze pagina vindt u een formulier waarmee u uw claim eenvoudig kunt aanmelden.

Beoordeling en verwerking van uw claim

Na ontvangst van uw garantieaanvraag wordt de claim door ons gecontroleerd. Wanneer wij het defect niet zelf kunnen verhelpen, sturen wij het product door naar de fabrikant voor reparatie of vervanging.

Verzendkosten en retourprocedure

  • Gegronde claims: Indien de claim terecht is, ontvangt u per e-mail een verzendlabel waarmee u het product kosteloos naar ons kunt opsturen. Na herstel of vervanging sturen wij het product op onze kosten naar u retour.

  • Ongegronde claims: Mocht de claim ongegrond blijken of door de fabrikant worden afgewezen, dan wordt het product teruggestuurd tegen de op dat moment geldende verzendtarieven.

Verwerkingstijden

Wij streven ernaar om garantieclaims binnen 2-3 weken te verwerken. Houd er rekening mee dat fabrikanten verschillende verwerkingstijden hanteren, variërend van 1 tot 6 maanden.

Heeft u vragen over uw garantie of de status van uw claim? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder!

Dien een garantieclaim in

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.

Uw gegevens

Naam
Adres
E-mail

Gegevens van uw claim

Selecteer wat voor u van toepassing is
Klik of sleep bestanden naar dit veld om te uploaden. Je kunt tot 3 bestanden uploaden.

Achtergrond van uw claim

Klik of sleep een bestand naar dit veld om te uploaden.
Om verder te gaan, vragen wij u aandacht om de volgende punten te bevestigen

Veel gestelde vragen (FAQ)

Garantie

Op de meeste producten geldt een garantie van 2 jaar. Bekijk de productpagina voor specifieke voorwaarden.

Fabrieksfouten en defecten bij normaal gebruik vallen onder de garantie. Slijtage en schade door verkeerd gebruik niet.

Op onze pagina “garantievoorwaarden” kunt u een claim voor garantie indienen. Hier leggen wij ook precies uit hoe het te werk gaat.

Dat is absoluut gewenst. Wij adviseren altijd om de originele verpakking zeker tot na de garantieperiode te bewaren. Indien u de verpakking niet meer heeft, dan is dat meestal geen probleem.

Neem contact op, dan kijken we samen naar een oplossing. Soms kunnen we onderdelen leveren of reparaties aanbieden.

Nee, een aankoopbewijs is nodig om aanspraak te maken op garantie.

Dit verschilt per geval, maar we doen ons best om het zo snel mogelijk op te lossen.

We streven naar een eerlijke oplossing. Ben je het er niet mee eens? Neem contact op, dan kijken we samen verder.

Ja, als je zelf sleutelt aan het product, vervalt de garantie.

Nee, de garantie geld alleen indien het product ook bij ons is aangeschaft.

Nee, niet direct. Wij accepteren enkel claims op producten die bij ons zijn aangeschaft. Ondanks dit kan het gebeuren dat u met uw eigen leverancier een geschil heeft, of dat deze niet meer actief is. In dat geval zullen wij uw claim voorleggen aan de fabrikant en toestemming vragen de claim in behandeling te nemen. In bijna alle gevallen is dat in deze gevallen geen probleem.

Chat Icon

Log in op je account!

IMG_0202

Wachtwoord vergeten?

Nog geen account gemaakt?

Voordat u gaat! Heeft u een minuutje?

In de afgelopen maanden hebben we keihard gewerkt om een nieuw soort online dienstverlening op te bouwen. Veel van de aspecten zijn nieuw en hierin hebben we nog geen gebruikerservaringen.

We zouden het daarom fijn vinden als we uw mening mogen ontvangen over uw ervaring met onze nieuwe website en webshop!

Zo kunnen we ons best doen om uw ervaring nog verder te verbeteren! Het zijn maar een paar vragen, die ons enorm kunnen helpen :)

Na afloop ontvangt u van ons een beloning voor uw tijd en moeite in uw e-mail!
Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Uw naam
Indien u liever anoniem blijft, mag u deze velden leeg laten!
Komt u graag terug naar onze website?
NeeNeutraalZeker weten
Nee
Neutraal
Zeker weten
Welke onderdelen heeft u bezocht?
Mogelijk gerelateerde FAQs aan je bericht: