Heeft u een klacht?

Wat vervelend! Helaas kan het wel eens gebeuren dat er iets misgaat, en ook wij maken wel eens een fout. Heeft u iets ontdekt, of bent u ontevreden over onze service? We vernemen dit heel graag. We kunnen hier ook veel van leren en zo onze service sterk verbeteren.

We raden je aan om dit eerst bij ons kenbaar te maken door gebruik te maken van ons contactformulier of door te mailen naar  support@domburgtrainsupport.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op  http://ec.europa.eu/odr .

Wanneer je conflict nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.

Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.

Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging

Bent u tevreden vertel het anderen, heeft u een klacht vertel het ons! 

De waardering van www.dtswebshop.nl/nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 9.6/10 gebaseerd op 2302 reviews.