Ons retourbeleid

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na de dag van ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

 

Om gebruik te maken van dit recht hoeft u enkel in te loggen op uw account. Hier kunt u zelf de retournering aanmelden. Ook kunt u contact met ons opnemen via support@domburgtrainsupport.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Aanschaf van diensten

Sommige producten die u via deze webwinkel koopt, zoals diensten, worden op maat volgens de door u opgegeven specificaties verwezenlijkt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief. Denk hierbij aan onze diensten zoals ombouw- en reparatie, baanontwerp, baanbouw en hulp aan huis.

Aanschaf van digitale goederen en diensten

Voor audio- en video-opnamen zoals trainingen, computersoftware, en abonnementen bieden we geen herroepingsrecht. We bieden in de plaats hiervan een proefabonnement aan op onze eigen diensten. Voor iTrain kunt u een proeflicentie aanvragen bij Berros alvorens bij ons de licentie aan te schaffen.

Na aanschaf is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. 

Maatwerkproducten

Bij Domburg Train Support doen we ons uiterste best om elk product met zorg en precisie te leveren. Voor standaardartikelen geldt een herroepingsrecht van 14 dagen. Echter, maatwerkproducten zijn hiervan uitgesloten.

 

Wat zijn maatwerkproducten?
Maatwerkproducten zijn artikelen die speciaal volgens de wensen van de klant zijn samengesteld, aangepast of geproduceerd. Denk hierbij aan op maat gemaakte scenery, gepersonaliseerde onderdelen, speciaal geconfigureerde systemen of artikelen die op verzoek zijn besteld en niet tot ons standaardassortiment behoren.

 

Waarom zijn maatwerkproducten uitgesloten van retour?
Omdat deze producten speciaal voor jou zijn vervaardigd en niet opnieuw verkocht kunnen worden, kunnen ze niet worden geretourneerd of geruild. Dit is in overeenstemming met de wettelijke uitzonderingen op het herroepingsrecht.

Speciale bestellingen (backorders)

Wanneer u bij ons een product op nabestelling plaatst, vragen wij u akkoord te gaan met een afname verplichting. Wij doen dit om te voorkomen dat met producten blijven zitten die we niet regulier verkopen.

 

We maken hierin een uitzondering wanneer:
– Het voor ons een regulier voorraadproduct betreft
– Het product bewijsbaar niet voldoet aan de productomschrijving van de fabrikant. 

Veel gestelde vragen (FAQ)

Retourbeleid

Ja, u heeft het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Daarna heeft u nog 14 dagen om het product retour te sturen.

Nee, u hoeft geen reden op te geven voor uw retour.

U kunt eenvoudig inloggen op uw account en daar de retournering aanmelden. Heeft u geen account? Stuur dan een e-mail naar support@domburgtrainsupport.nl.

De kosten voor het terugsturen van uw bestelling zijn voor uw eigen rekening. Deze bedragen circa €7,95 per pakket, afhankelijk van de vervoerder.

Wij storten het bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terug, mits wij het product in goede staat hebben ontvangen.

Als het product beschadigd is of de verpakking onnodig is aangetast, kunnen we een waardevermindering in rekening brengen.

Nee, digitale producten zoals software en abonnementen kunnen niet worden geretourneerd. We bieden wel proefabonnementen aan.

Nee, diensten zoals ombouw, reparatie en baanontwerp worden op maat geleverd en kunnen niet worden geannuleerd of geretourneerd.

Bij speciale bestellingen (backorders) geldt een afnameverplichting, tenzij het een regulier voorraadproduct is of het product niet voldoet aan de beschrijving van de fabrikant.

Ja, indien redelijkerwijs mogelijk, dient het product in de originele staat en verpakking geretourneerd te worden.

Chat Icon

Log in op je account!

IMG_0202

Wachtwoord vergeten?

Nog geen account gemaakt?

Voordat u gaat! Heeft u een minuutje?

In de afgelopen maanden hebben we keihard gewerkt om een nieuw soort online dienstverlening op te bouwen. Veel van de aspecten zijn nieuw en hierin hebben we nog geen gebruikerservaringen.

We zouden het daarom fijn vinden als we uw mening mogen ontvangen over uw ervaring met onze nieuwe website en webshop!

Zo kunnen we ons best doen om uw ervaring nog verder te verbeteren! Het zijn maar een paar vragen, die ons enorm kunnen helpen :)

Na afloop ontvangt u van ons een beloning voor uw tijd en moeite in uw e-mail!
Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Uw naam
Indien u liever anoniem blijft, mag u deze velden leeg laten!
Komt u graag terug naar onze website?
NeeNeutraalZeker weten
Nee
Neutraal
Zeker weten
Welke onderdelen heeft u bezocht?
Mogelijk gerelateerde FAQs aan je bericht: