Klachten

Oeps! Er ging iets mis? Wij lossen het graag op! 🎉

Bij ons draait alles om tevreden klanten, maar soms loopt het net even anders dan gepland. Geen zorgen, wij staan klaar om het voor je op te lossen!

Laat ons weten wat er aan de hand is, en we zorgen voor een snelle en vriendelijke oplossing. Vul het formulier hieronder in of neem contact met ons op via onze helpdesk. Wij doen ons best om binnen 5 werkdagen te reageren.


Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar webshop@domburgtrainsupport.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.


💡 Tip: Vergeet niet je ordernummer en een korte beschrijving van het probleem toe te voegen. Dat helpt ons om je nóg sneller te helpen!


We waarderen je geduld en beloven dat we er alles aan doen om je weer met een glimlach te laten shoppen. 😊

Laat ons weten wat uw klacht is!

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Naam
Email
Adres
Mogelijk gerelateerde FAQs aan je bericht:
Chat Icon