Ombouw en reparatie

Onze ombouw- en reparatieservice

ATTENTIE:

Onze reparatie- en ombouwservice is voor ons echt een service die we naast onze reguliere werkzaamheden doen. Er is binnen ons bedrijf maar ruimte om 1 à 2 dagen in de week werkzaamheden uit te voeren om de service enigszins rendabel te houden. Zeker omdat we een van de weinige overgebleven specialisten zijn die deze service bieden. Dit heeft als keerzijde dat we door alle aanvragen een wachttijd hebben maar helaas 2 JAAR!

 

Stuur uw model dus niet alvast op, maar meld hem hieronder aan! U wordt vanzelf opgeroepen. Mocht u in de tussentijd een andere partij hebben gevonden voor uw opdracht dan bent u uiteraard vrij deze te annuleren!

 

We leren het u ook graag zelf te doen tijdens een van onze hobbydagen.

Ombouw en reparatieservice – vakmanschap sinds dag één

Onze ombouw- en reparatieservice is de kern van ons bedrijf – een dienst waarmee we groot zijn geworden. Met jarenlange ervaring, gespecialiseerde vakkennis en een onwrikbare toewijding aan kwaliteit, leveren wij maatwerkoplossingen die keer op keer vertrouwen wekken. Elk model dat wij ontvangen, behandelen we met zorg, precisie en toewijding aan perfectie.

 

Hoe werkt het? Stap voor stap naar een perfect resultaat

  1. Aanmelden van het model – U registreert eenvoudig uw model via onze website.

  2. Bericht van planning – Zodra uw model aan de beurt is, ontvangt u automatisch een melding per e-mail.

  3. Aanleveren van het model – U stuurt het model op of brengt het langs op ons servicepunt.

  4. Technische inspectie & offerte – Wij voeren een grondige schouwing uit en stellen een transparante offerte op.

  5. Offerte akkoord & start werk – Na akkoord via uw persoonlijke dashboard starten wij met bestellen van onderdelen en de uitvoering.

  6. Afronding & verzending – Bij afronding ontvangt u een melding. Via uw account kunt u de betaling uitvoeren en een verzendoptie kiezen.

 

Persoonlijk werkorder-dashboard

Bij het inloggen op onze website krijgt u toegang tot uw persoonlijke werkorder-dashboard. Hier beheert u alles overzichtelijk op één plek:

  • Statusupdates volgen

  • Offertes accorderen

  • Werkorders betalen

  • Feedback geven op onze service

Wij geloven in transparantie en klantgerichtheid. U houdt de regie, wij leveren het vakwerk.

 

Kwaliteit staat centraal

Wij doen geen concessies aan kwaliteit. Onze technische specialisten worden continu bijgeschoold en werken met hoogwaardige onderdelen en precisiegereedschap. Zo garanderen wij duurzaamheid, betrouwbaarheid en perfectie – keer op keer.

We zijn helemaal gek op het onmogelijke! Zo ook deze BR 64 in schaal N voorzien van Stereo 16 bits sound en een Goldcap powerpack.

Wachttijden:
Momenteel zijn de gemiddelde wachttijden tussen aanmelden en oproep 12-24 maanden.

Informeer bij twijfel naar de actuele wachttijden. U kunt uw aanmelding altijd nog annuleren voordat u de oproep krijgt.

Klik hier voor de voorwaarden

Algemene voorwaarden – even voor de duidelijkheid

We zetten ons met volle overtuiging in voor elke ombouw en reparatie, maar er zijn een paar spelregels die we graag met u delen, zodat alles voor beide partijen helder is.

 

  • Op eigen risico
    Het aanbieden van uw model voor ombouw of reparatie gebeurt op eigen risico. We behandelen elk model met de grootste zorg, maar bepaalde risico’s liggen buiten onze invloedssfeer.

 
  • Garantie op ons werk
    Op het door ons uitgevoerde ombouwwerk bieden wij 1 jaar garantie, en op de gebruikte en geleverde materialen zelfs 2 jaar. Zo weet u waar u aan toe bent.

 
  • Testen doen we – maar thuis is anders
    We testen alle modellen uitvoerig na ombouw of reparatie. Toch kunnen we niet garanderen dat het model op uw eigen modelbaan probleemloos presteert. Factoren zoals de radius van bochten, rail-ligging of de gebruikte techniek zijn voor ons niet zichtbaar en kunnen van invloed zijn op de prestaties.

 
  • U bepaalt de opdracht – wij voeren uit
    Wij voeren uitsluitend uit wat u opgeeft in de opdracht. Wanneer u bepaalde werkzaamheden bewust weglaat – bijvoorbeeld om kosten te besparen – maar wij deze wel als essentieel voor een goede werking beschouwen, nemen we deze alsnog op in onze offerte. Kiest u ervoor deze alsnog niet mee te nemen, dan kan dit van invloed zijn op de werking van het model én op eventuele garantieclaims.

 
  • Geen ‘ongedaan maken’ mogelijk
    Een uitgevoerde reparatie of ombouw is een eenrichtingsweg – terugdraaien is helaas niet mogelijk. Denk dus goed na voordat u akkoord gaat met de offerte.

 
  • Restitutie? Alleen bij echte fouten
    Mocht er onverhoopt iets misgaan en blijkt dit aantoonbaar aan onze kant te liggen, dan zoeken we altijd naar een passende oplossing. Restitutie is alleen mogelijk wanneer wij de kans krijgen het probleem op te lossen en dit niet lukt.

Chat Icon