Klantenservice bij Domburg Train Support
Klantenservice is iets waar wij voor staan, met name de service voor onze klanten. Zoals u overal op onze website het woord “Ontzorgen” terugvindt, is de klantenservice hier toch zeker een onmisbare schakel. Zonder deze service weet u niet wat u van ons mag verwachten en kunnen wij u niet ontzorgen in uw modelspoor hobby.
Heeft u een probleem met uw product?
Maak dan gebruik van onze handige online Helpdesk. Deze is 24/7 bereikbaar en wij proberen binnen 3 werkdagen op uw vraag te reageren. Het handige van de online helpdesk is dat u automatisch een account krijgt toegewezen, waarin u al uw tickets kunt inzien. Zo hoeft u niet uw e-mails te bewaren, dat doen wij wel voor u!
Is uw product defect?
Maak dan gebruik van onze garantieservice. Wij zorgen ervoor dat u de juiste service krijgt bij uw klacht. Indien u geen garantie meer heeft, of het product is niet bij ons aangeschaft, ook dan helpen wij u graag via onze reparatieservice.
Heeft u een andere vorm van klantenservice nodig?
Aan de linkerzijde van deze pagina vindt u een aantal opties uit onze klantenservice. Zo leggen we uit hoe het zit met privacy, retouren, betaling en verzending. Maar ook vindt u hier onze algemene voorwaarden, openingstijden en vestigingsinformatie.
Kunt u niet vinden wat u zoekt? Neem dan Contact met ons op via onze contactpagina!