Garantie bij DTS

Garantie bij DTS is vanzelfsprekend! Want helaas kan het gebeuren dat uw aankoop defect raakt, en dat is heel vervelend. 

Bij Domburg Train Support krijgt u naast de fabrieksgarantie ook de belofte dat het niet stopt bij de deur. We gaan verder en helpen u van begin tot eind met de afhandeling van uw garantieclaim. Heeft u een product dat niet goed functioneert of defect is. Dat is erg vervelend! Wij lossen dit graag voor u op.

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.

Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.

Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Klik hier om een garantie aan te melden

Uw garantie op succes

Garantie bij DTS betekend dat u bent verzekerd van de juiste service en support, en dat geeft een ontzorgt gevoel als u bij ons iets aankoopt! 

Om dit kracht bij te zetten verwijzen wij u graag naar de website van WebWinkelKeur. Een waarborg keurmerk waar wij als bedrijf bij aangesloten zijn en van wie wij op juridisch- en informatief gebied jaarlijks een audit krijgen. U vind de informatie over de zekerheden die wij u bieden hier:

Klachten over onze service?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken via ons contactformulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via deze link.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op 
http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van www.dtswebshop.nl/nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 9.6/10 gebaseerd op 2189 reviews.