DTS HELPDESK – UW DIGITAAL MODELSPOOR HELPDESK

Digitaal Modelspoor Helpdesk – Domburg Train Support ontzorgt!

Uniek in Nederland! Als klant van DTS is uw plezier in de hobby erg belangrijk. Wij kunnen ons heel goed voorstellen dat u problemen ervaart met de toepassing van een van onze producten. Via onderstaand formulier kunt u gebruik maken van onze support afdeling. U vult onderstaande formulier in, en na het versturen wordt er automatisch een ticket aan gemaakt voor u.

Wij zullen u aan de hand van deze ticket zo snel mogelijk contact met u opnemen.
U kunt hier ook direct naar onze helpdesk portal gaan en uw tickets bekijken

Aanvulling: Indien u een support aanvraag indient voor iTrain, voeg dan uw lay-out bestand toe aan de aanvraag.

Vul hieronder het formulier in om gebruik te maken van onze unieke online helpdesk!

Zijn er kosten verbonden aan de support?

Onze Helpdesk is gratis voor al onze klanten. Toch hebben we hier grenzen aan moeten stellen, onze service is zo uniek dat veel personen aanspraak willen doen op onze expertise. We merken dat er veel mensen zijn die behoefte hebben aan support. Omdat deze om diverse reden vaak niet beschikbaar is worden wij overladen met vragen en verzoeken om support. Om ervoor te zorgen dat onze helpdesk voldoende focus heeft voor onze klanten hebben wij een paar voorwaarden getroffen op het geven van gratis support.

Wanneer is de support wel gratis:

Voorwaarde: Het product is bij ons is aangeschaft.

  • Bij het geven van digitale support via de ticketservice
  • Bij het geven van teamviewer support tot maximaal 30 minuten.
  • De productgroep ook door ons wordt ondersteund


Wanneer is de support niet gratis:

  • Als het product niet bij ons is aangeschaft
  • Zodra de digitale support via teamviewer meer tijd in beslag gaat nemen als 30 minuten
  • Zodra de digitale support via de ticketservice niet meer toereikend is
  • Zodra er beroep wordt gedaan aan onze “Support aan huis” service

Wanneer de digitale hulpverlening niet meer toereikend is, en er intensieve begeleiding nodig blijkt te zijn dan valt dit onder de “betaalde” support in de vorm van hulp aan huis, 1-op-1 begeleiding in de werkplaats of tijdens DTS Hobbydagen. In de meeste gevallen zullen wij u adviseren in het vervolgtraject en de mogelijkheden tot intensieve begeleiding. Daarnaast hebben wij op ons platform www.modelspoorforum.nl diverse gebruikersgroepen opgericht waar u uw vragen ook kunt stellen aan vele gebruikers van de producten.

Wanneer u toch support wilt op producten die niet bij ons zijn aangeschaft laten wij u uiteraard niet in de kou staan. U kunt support afkopen per consult. Een consult of ticket kost u € 60,- en geeft u recht op 1 support ticket voorzien van 1 kwestie die eenvoudig te verhelpen is. Wanneer er door onze medewerkers wordt bevonden dat het support intensiever zal zijn dan zal hij u informeren over de opties van uitgebreide support tegen een uurtarief van € 60,- per geregistreerd uur.

Indien u hiervan gebruikt wenst te maken dan kunt u dit aangeven in bovenstaand formulier

De waardering van www.dtswebshop.nl/nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.5/10 gebaseerd op 1974 reviews.