Contact opnemen met Domburg Train Support?
Contact opnemen met Domburg Train Support is heel makkelijk! Uiteraard hebben wij graag dat u contact opneemt met ons, dat is tenslotte het doel van deze website 🙂 We helpen u graag met uw vragen en problemen. Uw vragen komen automatisch in onze helpdesk terecht en zullen vanuit daar aan u worden beantwoord. U krijgt na het invullen van onderstaand formulier een e-mail met een ticketnummer, u bent vrij daarop te reageren met aanvullende vragen of reacties.
Als u onderstaand formulier invult nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Ook wanneer u iets niet kunt vinden op deze website kunt u de vraag gerust stellen, wij verwijzen u graag door. Voor het gemak hebben we onder het formulier een knop naar onze helpdesk en een zoekbalk opgenomen.
Onze helpdesk is 24/7 bereikbaar voor u! We proberen binnen drie werkdagen op uw bericht te reageren!
Contact opnemen met Domburg Train Support doet u door dit formulier in te vullen:
Neem contact met ons op
U heeft het formulier ingevuld, wat nu?
Houdt uw e-mail goed in de gaten! U krijgt een bevestiging dat u contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Vanuit onze helpdesk ontvangt u een bevestiging dat uw vraag is aangekomen in de vorm van een ticket. Zodra een medewerker in de gelegenheid is uw ticket te behandelen zal hij per email een reactie geven.
Iedere keer dat u op de e-mail reageert voegt u een antwoord toe aan het ticket, welke u rustig terug kunt lezen door in te loggen op onze helpdesk. U bent ook vrij om dit formulier over te slaan, gebruik te maken van het helpdeskformulier of een e-mail te richten aan support@domburgtrainsupport.nl